“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Wednesday, March 25, 2009

Premiu - Lovely Blog


Am primit acest premiu de la Laura Laurentiu (o bucatareasa desavarsita pe care o ador) si ii multumesc frumos ca s-a gandit si la mine.


Si, pentru ca trebuie sa dau acest premiu mai departe altor 7 persoane, eu il acord urmatoarelor 7 bloguri:

De la lume adunate
Ganduri
Gateste cu Hermine si Alex
Arome
Iulia's Kitchen
Delicii by Florance
Cristina's World

Cei care vor accepta premiul sunt rugati sa posteze linkul celui care l-a acordat cat si linkurile altor sapte bloguri carora vor acorda premiul la randul lor.

6 comments:

Flor March 25, 2009 at 8:26 AM  

Mersi mult Ioana! Te pup!

Ducesa March 25, 2009 at 11:08 AM  

Multumesc de premiu, esti tare draguta!pupici!

Cristina's World March 26, 2009 at 6:40 AM  

Multumesc pentru premiu! L-am ridicat:)

Ioana March 26, 2009 at 7:02 AM  

Cu multa placere Cristina!
Pupici

Ioana March 26, 2009 at 7:03 AM  

Ducesa, Flor, ma bucur ca ati ridicat premiul.
Va pup!

Miha March 26, 2009 at 7:13 AM  

Multumesc Ioana pentru acest premiu!
Imbratisari cu drag!

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP