“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Friday, February 27, 2009

Paine alba cu oua



Ingrediente (pt paine de 1000gr):
- apa
- 2 oua
- 675 gr faina
- 2 lingurite sare
- 1 lingura zahar
- 25 gr unt
- 1,5 lingurita drojdie uscata

Procedeu:
1. Bateti usor cele doua oua intr-un bol si apoi adaugati-le intr-o cana gradata.
Adaugati apa in cana gradata, peste oua, astfel incat sa obtineti 450 ml de lichid.
Amestecati apa cu ouale si asezati lichidul in cuva.

2. Adaugati faina deasupra, incet, nu dintr-o data.
3. Asezati sarea, zaharul si untul in colturi separate ale fainii (eu la painica asta am topit untul si l-am adaugat peste ou, deci nu am respectat intocmai reteta).
Faceti o gaura in mijlocul fainii, dar nu foarte adanca, sa nu ajunga la lichid si asezati in mijloc drojdia uscata.

4.Puneti cuva in masina de paine, setati programul normal, 1000 gr greutatea si coaja medie.

5. Dupa 3 ore jumate (sau cat tine programul la masina voastra de paine), veti avea painica proaspata pe masa.

Important: daca la masina voastra de paine se adauga ingredientele solide mai intai, inversati ordinea. A mea le cere pe cele lichide prima data.

Imi place reteta cu ou pentru ca painea creste mai mult (a mea e putin alba deasupra ca partea aia a atins gemuletul masinii ca nu a mai incaput in masina de cat a crescut). Coaja e si ea un pic mai aurie tot de la ou.

Enjoy!

0 comments:

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP