“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Tuesday, March 3, 2009

Paine Virginia

E o paine originara din statele din America de Sud si se papa cu furculita/lingura pentru ca e moale, cu o consistenta ca a piureului de cartofi mai tare (imi pare rau acum ca nu am facut poza si cu sectiunea, dar acu e prea tarziu).
Eu folosind cascaval, nu a avut un gust prea special deci nu m-a dat pe spate. Probabil merge mai bine ca si garnitura langa o carnita. Eu am papat-o asa goala.

Ingrediente:
- 450 ml lapte
- 75 gr faina de porumb fina (nu aceea pt mamaliga ci fina, ca si faina alba)
- 15 gr unt nesarat
- 80 gr branza Cheddar razuita (eu am avut cascaval, poate de aia nu mi-a placut prea mult)
- 3 oua
- 100 gr boabe de porumb fiert la cutie (recomand Bonduelle)
- 1 catel de usturoi taiat marunt (sau facut ca pt mujdei, cu tocatorul)
- piper negru si sare dupa gust


Preparare:


1. Bateti ouale spuma bine bine, pana nu mai cad din bol.

2. Puneti o tigaie pe foc si adaugati laptele.

3. Adaugati si faina de porumb si amestecati in continuu.


4.LUATI DE PE FOC. Adaugati untul si usturiul maruntit.

5. Adaugati branza razuita.

6. Adaugati galbenusurile de ou, amestecati.
Apoi albusurie de ou si amestecati usor pana se omogenizeaza compozitia.
Apoi boabele de porumb si amestecati.

7. Puneti compozitia cu lingura intr-un vas de iena de 1,5 litri (eu am avut de 1,75), unsa bine cu unt:
8. Dati la cuptorul preincalzit la 180 gr C pentru 50 de min. sau pana se rumeneste deasupra.
La final veti avea asta:
9. Lasati sa se raceasca un pic (vreo 10 minute) si intoarceti painica pe o farfurie:
Reteta e buna dar cu cascavalul simlu folosit de mine nu a avut un gust prea special. Se pot incerca alte feluri de branza iar boabele de porumb pot fi inlocuite cu: ardei, salam, bacon, etc.

0 comments:

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP