“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Thursday, February 26, 2009

Cotlet de porc aromat la cuptor


Ingrediente:
- un cotlet de porc de 1 kg sau in functie de cati aveti la masa
- 6 catei de usturoi marisori
- 2 frunzultite busuioc verde
- tarhon verde (eu nu avusai asa ca am pus uscat)
- cateva frunzulite de patrunjel verde
- 3 frunzulite de rozmarin verde
- delicat
- unt nesarat

Procedeu:

1. Luati cotletul si curatati-l de pielite. Frecati-l apoi cu delicat. La ambele capete faceti cate o gaura, introduceti cate un catel de usturoi si un pic de unt in gaura (asta e optional dar cum mie imi place usturoiul, musai a fost sa bag si inauntrul lui nu doar deasupra) :)

2. Zdrobiti cei 4catei de usturoi ramasi impreuna cu busuiocul, tarhonul, patrunjelul si rozmarinul.

3. Asezati coteltul intr-un vas de iena uns cu unt. Intindeti compozitia rezultata desupra cotletului si asezati si cateva bucatele de unt deasupra.
4. Adaugati apa in vas cat sa treaca de jumatatea carnii. Asta va ajuta la formarea unui sosulet usor. Asezati capacul de iena peste vas si dati la cuptorul preincalzit pentru vreo 1,5-2 ore, in functie de cum doriti carnea...mai facuta sau mai frageda. La final veti avea asta:

Reteta am facut-o inspirandu-ma de pe blogul Isabelei, de la o fripturica de a lui Jamie, atat doar ca eu am schimbat un pic ingredientele si metoda de gatire. Si a iesit foarte buna.
Buna dar cam tare si seaca carnea pentru iubi meu! Lui nu-i place decat carnita moale din piept de pui, ce sa-i fac? :))
Merge foarte bine cu garnitura de cartofi cu mozzarella la cuptor sau piure.


0 comments:

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP