“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Wednesday, March 25, 2009

Banane in aluat


Mi-am dorit un desert rapid si am facut urmatoarea reteta:

Ingrediente:
pentru aluat
- 70 gr faina
- 1 ou
- 1/4 cana lapte
- un pic de sare
- o lingurita de zahar

mai aveti nevoie de:
- 2 banane
- nutella
- nuca de cocos
- sirop de caramel/artar/banane...dupa preferinte.

Preparare:
1. Se amesteca ingredientele intr-un bol (in ordinea scrisa mai sus)

2. Bananele se taie in 4, de-a lungul, se dau prin aluat si se prajesc in ulei.

3. Se scot si se pun pe o hartie absorbanta.

4. Se taie marginile urate ale aluatului (daca e cazul).

5. Se ung cu nutella si se presara cu cocos (eu am pus cam mult, pentru ca sunt fana cocos).

6. Se aseaza pe un "pat" din siropul ales. (eu am avut sirop canadian de artar, ca e inceput cam de mult si vreau sa il termin).

7. Si iata si sectiunea:

Un desert usor de preparat si bun de te lingi pe degetele. Poze detaliate la urmatoarea tura ca ieri mi se terminau bateriile si n-am vrut sa risc sa nu fac poza la rezultatul final.

Enjoy!

9 comments:

Queen B. March 25, 2009 at 5:19 AM  

Oh my gosh that looks so good !!!!

Amalia March 25, 2009 at 6:01 AM  

In primul rand felicitari pentru blog abia acum l-am descoperit, imi plac retetele sper sa incerc cel putin una din ele :) . Astept noutati !

Ioana March 25, 2009 at 6:39 AM  

Multumesc Amalia. Nu se vrea un blog atat de specializat ca al tau (sunt prea incepatoare in domeniu) dar imi place sa contribui si eu macar cu o reteta in lumea culinara.

Pupici.

Anonymous,  March 26, 2009 at 3:39 AM  

Un desert super!De multe ori raman cu cate o banana care se pare ca nu o vrea nimeni ca e prea coapta ,cu varianta asta cred ca i-as putea pacali...si cred ca e super delicioasa.

Ioana March 26, 2009 at 5:37 AM  

Combinatia banana-ciocolata-cocos e de vis, sa stii!
Eu l-am facut asa, de amuzament, sa incerc ceva nou.
Si cum sunt fana cocos, am pus cocos mult pe ele (de mai nu se mai vede nuttela).
Eu am avut banane tari si proaspete, dar cred ca ar merge si cu banane mai moi, doar le leaga aluatul.
Pupici.

webmaster March 26, 2009 at 11:09 AM  

Gnam gnam! Che buoni che devono essere!
Bello il tuo blog...

Paradis March 30, 2009 at 6:43 PM  

Ananas,mere,pere am facut si eu,insa banane nu.Data viitoare voi face si eu la fel.Te pup.

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP