“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Saturday, February 21, 2009

Muffins cu mozzarella si cascaval

Ingrediente:
- 2 oua
- 170 gr faina
- 100 ml lapte
- 50 ml ulei (vreo 5-6 linguri aproximativ)
- 160 gr faina
- 150 gr cascaval ras
- un pachet de mozzarella bulgarasi mici
- un varf de sare
- susan (de presarat deasupra lor)

Procedeu:
1. Mixam ouale cu laptele si uleiul.
2. Adaugam cascavalul ras si amestecam totul cu o lingura.
3. Adaugam faina si sarea si continuam sa amestecam cu lingura pana avem o compozitie omogena.
4. In fiecare forma de muffins punem cate o hartiuta speciala pt acest tip de parjiturele.
5. Turnam compozitia in forme, dar nu umplem forma cu varf pentru ca ele oricum vor creste.
6. Adaugam cate un bulgaras de mozzarella in fiecare forma, dar o impingem pana la fundul formei (care va mai ridica nivelul aluatului).
(mentiune: aici am gresit eu pentru ca nu am apasat mozzarella pana la fundul formei si unele au ramas asa, mai deasupra. Ce s-a intamplat cand le-am copt? Mozzarela s-a topit si muffins-ii mei au iesit din cuptor cu cate o gaurica in mijloc. Nu toti ca norocul).
7. Presaram susan pe deasupra.
8. Dam la cuptorul preincalzit pana cand sunt rumenite bine.
9. Scoatem din cuptor si, daca v-au iesit cu gaurele, puneti cate un bulgaras de mozzarella in locul gol, cum am facut eu.
10. Sunt bune caldute.

Mie mi-au iesit 8 bucati.

(doar pentru iubitorii de mozzarella, mie nu imi place in mod special dar tot am dat gata 3 bucati)

0 comments:

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP