“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Friday, February 20, 2009

Frigarui


Ingrediente:
- 1 piept de pui
- 1-2 cepe de marime medie
- 2 ardei rosii
- rosii cherry (eu n-am avut asa ca am folosit rosii normale taiate)
- ciuperci proaspete nu foarte mari
- carnat (optional, pt ca eu m-am lamurit ca nu prea merge cu carnea de pui)
- 1 vanata
- 1/2 - 1 l lapte
- ce alte legume va mai plac voua sau mai aveti prin camara
- condimente de pui si ierburi uscate (neaparat oregano si busuioc)
- condimente pentru frigarui

Procedeu:
1. Pregatiti, intr-un vas, solutia pentru marinat: 1/2-1 litru lapte, condimente de pui, oregano uscat si busuioc uscat (cu cat mai multe, cu atat mai bune).
2. Taiati carnita cubulete, nici prea mari, nici prea mici (deci potrivite :) ) si o puneti in solutia de marinat.
3. Lasati la rece cam vreo 4 ore.

dupa 4 ore:
1. Taiati legumele si carnatul bucati (cu exceptia ciupercilor si a rosiilor cherry care raman intregi).
2. Scoateti carnita de pui de la marinat.
3. Luati batzul de frigaruie si puneti dupa cum poftiti (mai o ciupercuta, mai o carnita, mai o rosie, etc).
4. Dupa ce ati conceput frigaruia, mai presarati-o cu condimente speciale de frigarui.
4. Dati la cuptor pana se rumenesc binisor (sa nu uitati de ele ca eu am cam uitat si au fost cam prea facute ale mele).
5 Cand sunt rumenite bine (depinde si de cuptor dar, ca sa fie bine facute, le trebuie cel putin 30 min), le scoateti si le serviti alaturi de cartofi (piure, frantuzesti, etc).
Garantez ca ies cele mai bune frigarui pe care le-ati mancat vreodata!

Ce mi-a iesit mie:

0 comments:

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP