“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Friday, March 20, 2009

Paine americana cu cafea si nuci


E de fapt un fel de prajitura, dar daca ei vor sa ii spuna paine...atunci paine sa fie! Doar stim ca americanii mananca mult dulce, paine cu unt de arahide, nutella, etc.
Iaca reteta incercata, reusita si trecuta la test cu nota maxima.

Ingrediente:

- 280 gr faina alba
- 1 praf de copt
- 150 gr zahar brun (eu am avut alb)
- 100 gr nuci taiate marunt (recomandabil pecan dar eu am avut nuci normale)
- 160 ml lapte
- 2 linguri de cefea tare, instant
- 40 gr unt topit
- 2 oua usor batute
- un pic de sare

Preparare:

1. Se ia lama de framantare din cuva masinii de paine si se pune hartie de copt .

2. Se cerne faina cu praful de copt si sarea intr-un bol mai mare. Se pun apoi in bol nucile amestecate cu zaharul (deci toate ingredientele solide).

3. Se adauga restul ingredientelor lichide: ouale batute un pic, laptele, untul si cele 2 linguri de cafea.

4. Se amesteca bine compozitia si se toarna in masina de paine pregatita in prealabil cu hartie de copt.

5. Se seteaza masina de paine pe programul "doar coacere" si se lasa pt 55-60 minute.

6. La final veti avea asta:

Si cateva feliute pentru voi:

Mie mi-a parut ca e un fel de chec cu nuci, desi difera consistenta un pic.
E foarte simplu de facut si e foarte buna. 5 minute pregatirea ingredientelor, 5 minute amestecul lor si ati terminat cu pregatitul ei!

Daca nu aveti masina de paine, o puteti incerca si in cuptor dar probabil va trebui sa dublati cantitatile. Eu recomand o forma de chec si cantitati duble (dar va iesi mai groasa un pic) sau aceleasi cantitati (dar atunci va iesi cam subtirica).

3 comments:

MONONOKE KITCHEN March 23, 2009 at 5:23 AM  

Painea asta trebuie ca e extraordinara, arata de vis!

Ioana March 23, 2009 at 5:44 AM  

Sa stii ca e buna...eu am papat-o cu nutella si a fost super!
Doar ca pt mine si gusturile mele a fost cam prea mare cantitatea de nuci, data viitoare pun mai putine.

Ioana April 22, 2009 at 9:32 AM  

Buna! As vrea sa incerc painica-prajiturica, dar cum nu am masina de paine o sa o fac in tava de chec, numai ca ma gandeam...timpul de coacere ar fi cam acelasi ca la masina de paine? Bineinteles ca tre' ca nu va scapa de testul scobitorii, dar asa, in principiu :)

Ioana. :)

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP