“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Thursday, March 12, 2009

Sos cu mustar si tarhon

Ingrediente:
- 4 lingurite de mustar dulce
- 2 lingurite rase de zahar
- 70-100-150 ml ulei de floara soarelui (in functie de cat de mult sos doriti)
- 2 lingurite de tarhon uscat sau tarhon proaspat (aici iar in functie de cat de mult va place tarhonul)
- zeama de la 1/2 lamaie
- un varf de sare

Preparare:

1. Se amesteca mustarul cu zaharul.

2. Adaugati ulei cate un pic (cateva picaturi), ca la maioneza. (de fapt, va iesi un fel de maioneza dulceaga fara ou). Aveti mare grija ca la faza asta se poate "taia" usor compozitia. Deci, ulei putin cate putin... si rabdare.

3. Dupa ce ati obtinut cantitatea dorita (cu cat mai mult ulei adaugati, cu atata va iesi mai multa), adaugati zeama de la 1/2 lamaie si amestecati.

4. Adaugati tarhonul si amestecati pt omogenizarea compozitiei.

5.Potriviti de sare (eu am pus doar foarte putin)

Merge foarte bine cu gratare si fripturi de carne de porc si carne de vita. L-am testat eu pe gratare din carne de porc si a fost super bun.

Enjoy!

pozele vor fi adaugate ulterior ca acum, cu viroza care m-a lovit, n-am prea avut chef de poze...:(

1 comments:

Marcela S. March 15, 2009 at 10:33 AM  

Multumiri pentru reteta. Pupici.

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP