“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Tuesday, February 24, 2009

Masina de paine


Ea esteeeeeee...ea este cea care ma ajuta la aluaturi (la framantarea manuala inca nu excelez). :)
Mai jos aveti si o poza cu interiorul:


Achizitionata fix de ziua mea, deci nu are nici 2 saptamani!
Pretul e undeva la 370 RON, la Media Galaxy. Dar va pot asigura ca merita fiecare leutz! :)
Are 10 programe, printre care: paine rapida, paine program normal, aluat paste, aluat pizza, gem, doar coacere (astea mi se par mie cele mai importante). Face painici de 700 g si 1000g (am incercat de amandoua si de fiecare data, dupa cantitatile puse de mine, a iesit mai mult de 700 si 1000g, sa nu credeti ca iese painea fix la gramaj).

Miros de paine proaspata si felii pufoase si moi.....

Daca mai vreti sa va dau informatii despre dumneaiei, spuneti-mi.
Vor urma multeee retete de paine pe blogul meu. :)

5 comments:

Flor February 24, 2009 at 11:53 PM  

sa o stapanesti sanatoasa si sa faci multa paine buna!

Ioana February 25, 2009 at 12:38 AM  

Multumesc Flor. Sa stii ca deja am pus-o la treaba...aproape zilnic fac cate ceva cu ajutorul ei!
Eu sunt foarte foarte multumita de dumneaei!

Lissa's Cakes February 25, 2009 at 1:15 AM  

Sa o folosesti cu placere si sa ne arati ce faci,tot am zis ca o sa-mi iau si eu ,dar...poate pana la urma ..acuma am alte prioritati!
Te pup!

FLIK-FLAK March 27, 2009 at 1:45 PM  

Bun gasit si sa o stapanesti sanatoasa! De multa vreme ma bantuie achizitionarea unei M.P.
Vreau sa te intreb un lucru : un mixer bun de bucatarie (nu Kitcken Aid la care aspir eu ) nu si-ar face treaba la amestecat ca si MP? Sau framantatul aluaturilor in MP e total diferit de ''mixatul'' in bolul mixerului? Cu dospitul si coptul (caci prefer coptul in cuptor) sa zicem ca am rezolvat-o si nici sa o programez sa am paine calda la micul dejun nu sunt interesata.
As vrea sa stiu atat parerea ta cat si a altor detinatoare de M.P. + mixer performant.
Numai bine!
Lavinia

Ioana March 27, 2009 at 2:17 PM  

Bine ai venit Lavinia!
Nu stiu sa-ti spun daca MP e mai buna decat mixerul pt aluat. Nu am incercat pana acum sa fac aluat cu mixerul, ori am facut la masina de paine, ori am framantat cu mana.
Uite, o sa incerc sa fac o paine si cu mixerul, sa vad diferenta.

La MP framantatul e diferit de cel al mixerului, asta mi-e clar. Are o lama de framantare care invarte, cu mici intreruperi, aluatul. Apoi il lasa sa stea la dospit, iar il apuca, iar il lasa si tot asa cam o ora jumate.
De programat pe dimineata, nici eu nu o fac.

Eu zic ca daca reusesti sa te descurci cu mixerul pt facut paine, atunci nu cred ca e necesar sa iti iei MP.

Me imi place mult MP ca ma scapa de o multime de treaba.

Sper ca ti-am raspuns la ce te interesa. Pupici si te mai astept.

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP