“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Saturday, February 21, 2009

American Pancakes

Nu pot sa le rezist! Imi plac foarte mult asa ca am mai facut o tura ieri.
Daca nu ati vizitat blogul Laurei A, va pun aici ingredientele, exact ca in reteta ei.


Ingrediente:
400 gr faina
500 ml lapte
4 oua
3 lingurite rase de praf de copt (eu am pus 4)
1/2 lingurita rasa bicarbonat
un varf sare
5 linguri zahar (eu am pus vreo 7 ca nu era atat de dulce cat imi doream eu)
1 zahar vanilat
6 linguri ulei

Realizare aluat:

1. Amestecati faina cu bicarbonatul, praful de copt si zaharul si se da prin sita amestecul obtinut.
2. Bateti albusurile pana nu mai cad din vas.
3. Mixati galbenusurile cu un varf de sare.
4. Amestecati laptele cu uleiul.
5. Laptele amestecat cu uleiul il turnati peste galbenusurile batute.
6. Puneti apoi faina in ploaie peste laptele cu galbenusuri de la punctul 5 si le mixati bine.
7. Adaugati albusurile batute si mixati pana e totul omogen.
*** eu am mai adugat un pic de faina ca mi se parea ca imi iesise prea lichid.

Coacere:
1. Ungeti o tigaie din teflon cu un pic de unt.
2. Stergeti tigaia de surplusul de unt adunat.
3. Puneti un polonic de aluat in centrul tigaii (eu apoi mai invart putin de tigaie sa se mai intinda ca nu imi place sa fie exagerat de gros).
4. Cand aluatul face niste gaurele mici deasupra, o intoarceti.
5. Luati si puneti in farfurie.


Insiropare si decorare:
1. Recomand siropul canadian de pancake (eu am gasit in Cehia, nu stiu in Ro unde se gaseste), sirop pe care il puneti peste fiecare clatita si il lasati sa se absoarba inauntru.
2. Decorati cu: ciocolata lichida, sirop de caramel, de zmeura, gem sau frisca sau cu ce vreti.
Mie imi plac si simple, fara nimic...gustul e super super!

Si sa vedeti si sectiunea a doua pancake-uri cu caramel deasupra:

Data viitoare fac si o budinca de caramel sa pun intre cele doua pancake-uri.

0 comments:

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP