“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Thursday, March 5, 2009

Pulpe de pui la punga

Cand nu am chef de prea multa bataie de cap si n-am chef de stat in bucatarie prea mult, fac urmatoarea reteta.

Ingrediente:
- 4 pulpite de pui intregi
- 2 ardei rosii capia, grasi sau gogosari proaspeti (dupa preferinte)
- 4-5 ciuperci medii
- 5 cartofi
- 1 morcov mediu
- 40 gr unt
- 1 litru de lapte
- patrunjel, busuioc si rozmarin proaspat
- 2 lingurite busuioc uscat, 2 lingurite de menta uscata, 5 catei usturoi, delikat

Preparare:

1). Se curata pulpitele de piele sau nu (dupa preferinte) si se taie in doua.
2). Se face o solutie din lapte, busuioc, menta, ustoroiul maruntit ca de mujdei si delikat, apoi se pun pulpitele in aceasta compozitie si se lasa pentru 4-5 ore la rece. (eu uneori mai pun si smantana ca parca e mai bun)

3). Dupa 4-5 ore
- curatati cartofii si taiati-ii felii mai groase.
- curatati ciupercile de coaja de deasupra si spalati-le bine.
- ardeiul trebuie taiat felii de-a lungul de 2 cm latime.
- morcovul taiat rondele.

4). Condimentati cartofii taiati felii cu delikat.

5). Asezati cartofii si morcovii rondele in punga, pe toata suprafata ei, formand astfel un "pat" pentru pulpite.

6). Asezati cateva fire de rozmarin, busuioc si patrunjel proaspat (eu am asezat deasupra la tura asta si mi-am dat seama ca nu e bine, ca se prea usuca verdeata).

7). Asezati apoi in punga pulpitele, ardeiul si ciupercile. Si untul taiat feliute din loc in loc.

8). Intepati punga din loc in loc cu un cutit ascutit, doar deasupra, nu si dedesupt (altfel se va umfla ca un balon in cuptor) si legati punga. O sa arate asa:

(Eu am pus si hartie de copt in tava pt ca nu imi place sa frec vasele prea mult).
Lasati cel putin 1 ora la 180 gr C. (eu las cam 1,5 ore, ca sa fiu sigura ca sunt bine facuti cartofii si carnea).
Inainte cu 30 min de a o scoate din cuptor, crestati punga de-a lungul ca sa descoperiti carnea si legumele (pentru rumenire).

9). La final o sa aveti asta:
Enjoy!

0 comments:

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP