“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Thursday, March 26, 2009

Premiu - Hard Working Food Blogger


Am primit acest premiu de la Dana careia ii multumesc pentru apreciere.


Ofer acest premiu urmatoarelor:

Hermine - Gateste cu Hermine si Alex
Totoro - Totoro
Miha - Miha's Blog
Iulia - Iulia's Kitchen
Ina - Lifestyle Blog
Laura - Cuina banateana
Lissa - Lissa's Cakes
Laura A - Laura Adamache
Amalia - Amalia
Laura S - Laura's Blog

Pupici pt toata lumea si felicitari pt blogurile voastre super!

8 comments:

Anonymous,  March 26, 2009 at 3:35 AM  

Multumesc mult ,mult de tot pentru premiu,Ioana draga!Chiar azi o sa-l iau.Pupici!

Unknown March 26, 2009 at 4:17 AM  

Multumesc pentru acest premiu dar si pentru primul premiu primit din partea ta!Esti o scumpica,Ioana si ai un blog foarte frumos!Mii de pupici iti transmit!!!

Ioana March 26, 2009 at 5:33 AM  

Cu placere Lissa. La ce bunatati ai pe blog, il meriti! Si continua sa ne incanti cu retete la fel de delicioase si pe viitor!
Pupici.

Ioana March 26, 2009 at 5:34 AM  

Multumesc Iulia pt aprecieri.
Si eu apreciez foarte mult munca pe care o depui pe blogul tau (pe care l-am descoperit de doar o saptamana din pacate, dar ma ierti, nu?)
Pupici si tie!

MihaeRa March 26, 2009 at 5:46 AM  

Ioana, iti multumesc tareee mult pentru premiu!!! Primul meu premiu si ma simt asa de fericita...Esti o scumpa si multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine! Pupici si o zi deosebita si tie! A mea deja este..hihi...

Ioana March 26, 2009 at 6:02 AM  

Miha, cu cea mai mare placere! Ma bucur tare mult ca eu ti-am dat primul premiu si ca ti-am facut asa o bucurie!
Ti-am remarcat blogul saptamana asta si m-am gandit sa te pun pe lista premiantilor! Il meriti si tu!
Pupici multi!

LauraAdamache March 26, 2009 at 12:33 PM  

Draga mea Ioana iti multumesc tare mult pentru premiul acesta minunat!! Deja l-am pus la mine!! Te pupic

Hermine-Olvia March 27, 2009 at 12:29 PM  

Ioana multmesc mult pentru premiul acordat!! Ma simt onorata!
Am sa il preiau un pic mai incola cand o sa am un pic de timp liber !
Pupici
Hermine si Alex

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP