“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Wednesday, March 11, 2009

Paste cu pesto


Cand merg la cumparaturi singura, imi place sa zabovesc in fata rafturilor, sa studiez ce a mai aparut nou, ce as putea face bun si rapid de papa.
Si uite asa, la raftul cu sosuri si pasta de tomate imi sare in ochi acest borcanel cu Pesto dupa o reteta de a lui Jamie.
Si scria pe borcanel ca merge bine cu paste, ulei de masline si parmezam. Mi-a stranit interesul pentru ca tot citisem de pesto si nu stiam ce o fi pesto asta dom'le! Asa ca am luat si restul ingredientelor pt paste cu pesto, dupa reteta de pe borcanel (scria in engleza, nu in ungureste...voi cum credeati? :P)
Iata borcanelul (pesto e un amestec de ierburi italienesti cu ulei de masline, daca nu stiati, eu acum am aflat):
Sa va spun cum am facut eu, dupa mintea mea, pastele cu pesto. Pe viitor mai caut retete cu pesto pentru ca imi place.

Ingrediente:
- un borcanel de pesto (cam 150 gr va trebuie)
- o punga de paste de 500 gr
- 200 gr de parmezam
- 2 linguri de ulei de masline
- un pic de ulei de floarea soarelui (pus cu apa la fiertul pastelor).

Preparare:
1. Se pun pastele la fiert cu o lingura de ulei de floarea soarelui.
Se lasa la fiert cam cat scrie pe pachet sau mai mult (in functie de cat de tare va e focul si de cat de fierte le vreti). Dar vedeti sa nu le prea fierbeti, ca nici asa nu-i bine.

2. Dupa ce s-au fiert, pastele se strecoara si se clatesc putin cu apa rece (puneti strecuratorul cu pastele la un jet de apa de la robinet). Apoi se pun inapoi in tigaie impreuna cu uleiul de masline si parmezamul ras. Se amesteca bine pana se topeste parmezamul.

3. Se adauga si pesto si se amesteca pentru inca 3-4 minute. Se ia de pe foc. Se pun in farfurie si se servesc caldute.

Usor si foarte rapid. In nici 30 de minute ati terminat.

Enjoy!

0 comments:

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP