“Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That's why we call it the present.”

Monday, March 23, 2009

Chec simplu marmorat


Reteta am luat-o de pe blogul Laurei, super priceputa in ale bucatariei!

Ingrediente:
- 2 oua
- 1 cana de zahar
- 1/2 cana ulei
- 1/2 cana lapte
- 2 cani faina
- 1 plic praf de copt
- cacao

Preparare:

1. Se sparg ouale si se pun intregi in bol impreuna cu zaharul. Le mixam.

2. Adaugam apoi laptele si uleiul. Si mixam un pic.

3. Adaugam faina amestecata cu praful de copt si mixam.


4. Turnam o parte din compozitie in forma, restul amestecam cu cacao si apoi turnam si restul compozitiei.

5. Se da la cuptorul preincalzit la 180 gr pentru 40-50 de minute (dupa cat de tare va e cuptorul). Eu il las pana sunt sigura ca e copt si trece testul scobitorii (eu una prefer o prajitura mai coapta decat una necoapta bine)
La final, veti avea asta:

Multumiri Laurei pentru reteta asta usoara si super buna. Deja am facut-o de vreo 3 ori si de fiecare data mi-a iesit foarte bine. O recomand tuturor!
Pupici.

6 comments:

Laura March 24, 2009 at 1:18 AM  

Wow, Ioana, ce guguluf perfect ai croit din checul meu simplu! :P
Felicitari maxime!!!
Mi-ai dat o super-idee, mersi mult!
Data viitoare asa il fac si eu! :)
...ca si asa prea s-a pus prafu' pe forma mea de guguluf! :))
Pupici pentru ca l-ai incercat!

Ioana March 24, 2009 at 2:46 AM  

Laura, iti multumesc tare tare mult pentru retata asta! Nu credeam ca exista o reteta asa bunaaaa de chec. Si sa stii ca si eu sunt ca Bogdi al tau: nu imi place orice chec (nu imi plac cele prea dulci). Asta e numa' bun!
Cat despre forma, aveam eu si de chec, dar am zis ca nu strica sa incerc si forma de guguluf, sa vad cum iese!
Pupici multi!

Adrian March 24, 2009 at 4:44 AM  

am facut eu un chec intr-o zi, ala numa chec no a iesit :))
acesta e frumos , deja ii simt gustul

Ioana March 24, 2009 at 5:07 AM  

Ia incerca tu checul asta sa vezi! 100% iti iese. Doar sa folosesti aceeasi cana pt masurarea ingredientelor (sau, si mai bine, daca ai mai multe pahare de marimea unui cani, iei paharele si le folosesti - o sa incerc sa adaug ulterior poza cu ingredientele).
Si sa stii ca mie nu imi place orice chec...dar asta e chiar foarte bun!

lauralaurentiu March 25, 2009 at 2:04 AM  

Felicitari, ai un blog foarte frumos, elegant si retete super. Te asteapta un premiu la mine.

Ioana March 25, 2009 at 2:39 AM  

Multumesc Laura, acusica vin sa-l ridic!
Pupici

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent Comments

BLOG MUSIC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Contacteaza-ma la:

retete_culinare_ilustrate@yahoo.com

Ora Romaniei

Flag Counter

free counters

Pagini accesate


web visitors

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP